cerita tahun baru~~

jawab salam aku dulu~~~ haa okay2 sekarang mehh kita
story mory siket pasal tahun baru ni,, walaupun aku rasa macam
dah lambat je nak ucap tahun baru kali ni
tak kira tak kira nak ucap jugak 
''selamat tahun baruu"
tak pe aku tau kadang2 aku ni memang lambat loadingg..

okayy sini sini dahh nak mula..hikk :)
31/12/11 hari last pade tahun 2011 uuu sedey gila
banyak sangat kenangan tapi nak buat cmne
kita harus maju kedepann..*eh eh ade kaitan takk ni
nasib baik plan menjadi nak pegi sambut tahun baru mula2
dah putus ase je sebab hujan tak benti2..haah padan muka aku
last2 pegi jelahh haaa aku suka aku suka
nak tengok bunga api je batak sangat aku ni
menjerit2 aku dpt tgk bunga api dah macam beruk pulak 
macam sebelum ni x penah tengok je
hahaa boyfiee aku sampai geleng kepale tengok kebatakan aku..hikk
ahh lantak laa ade aku kesah

dahh abes kiteorang otw nak balek umah lerr nak tau jadik ape
jeng jeng jeng!!
"alamak sayang kenape awk lupe amek kunci moto dekat rumah awak"
yesss kiteorang naik moto je baru la rempit..kuikui

ceritanye camni sampai je dekat rumah aku,,boyfiee aku cakap
gune moto awk laa moto sy tak laju 
moto sy tinggal kat rumah awak
okayy tak pe x kesah pun sebenarnye..
then b'mulalah p'jalanan menuju ke destinasi..wawaawa
kemanakahh??? alahh dataran merdeka je pun
beria sangat nak pegi dah kompom2 sesak gila kat sana..
haihh layan jelahh~~~~
sebelum sampai boyfiee aku ni memang kadang2 gedik santai
nak pegi tuka baju la hape laa geram jugak mase tu
lepastuh dahh lupe nak ambik kunci moto die tu lah
yang menyebabkan akuu geram sangat2..hukks
dah sampai kat rumah aku baru die cakap..haha
takot aku membebel la tu
haishh tak kan laa aku nak bio die patah balik rumah die semate2
nak ambik kunci moto..tidakk rumah die jauh sangat
 ouhh aku tak kejam sangat lah..

yess aku kan lambat loadingg..aku pun pandai sangat tengok je
boyfiee aku nak pecahkan tempat masuk kunci moto tu
ehh eh betul ke tempat kunci moto aku pun xtau nak tulih hape
dah sampai jadik ape motonye..haha baru la teringat
nak suruh die bawak balik moto aku dulu adehh sengal jugakk
sory awakk..hikks 

tak pe tak pe bende dah jadik pun so lupekan jelahh..
hahaha macam macam hal lahh~~



semua punca nak sambut tahun baru
padan muka  kami huahua~~

Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment