macam macam hal lah~

haii hai korangg nak story sikit tapi ni cite pasal semalam laa 26/12
huuu almaklum la aku kan suke hapdett lambat2 tu la gedik sgt nak 
story kat sini jugak..hehe.. lagi pun semalam memang tak boleh nak on9
ade bende yg x dpt dielakk..huaaa *berukband lupe bayo

okayy dahh kite lupe pasal tu
kayy now kite cite pasal kejadian yang jadi semalam..
semalam adalah hari yangg agak malang jugak laa..
mule seronok kemaen laa nak balik keje konon nak lepak minum ramai2
last2 kete membe buat hal x boleh hidup..
hahA ape lagi mase tu perempuan yg tinggal 2 orang je
terpakse lah gunekan tulang 4 kerat ni haa tolak kete die adoii berpeluh jugak laa..
haihh mane taknye laki yang tolak mule2 sorang je perempuan 2 orang
kete tu pun cm nak xnak je jalannye..adehhh
sumpah memang lawak gilaa~~~

dah okay semue kiteorang pun gerak nak g minum..nak tau ape jadi lepas tu???
jeng jeng jeng!!
aku tak naik kete dengan dorang pun aku g merempit,,
ahaa rempit konon auta je
erm yelah dengan akak aku,pas2 sorang mmbe laki kire 3 bijik moto laa..
terlampau seronok ade je bende yang jadik
ade sorang india ni aku pun pelik mula mula ttibe je die berdiri tgh jalan
lepas tu aku bia kan aje laa sampai dekat trafik light dia dtg dekat aku maki maki
aku..sumpah pelik,dia suruh aku ganti fon die,,die kate aku yang langgar..
terpinga pinga aku mase tuh..yela xtau pape kene maki pulak
kalau korang pun geram kan
dah laa ramai orang yang benti kat situ malu gila aku wehh
lepas trafik light die suruh aku benti,,aku pun buat muke toye g benti
kat tepi jalan..haahh ngek jugak aku ni g ikot ckp india tu
yela sebab aku pikir moto tak laju baik benti je drpd
aku kene bantai dengan india mabuk tu
tengok muke india tu memang seremm laaa..aduhh
nak tak nak aku terpakse la memberanikan diri
untuk bersuare..nasib baik lah ade membe laki sorangg 
kalau tak cuak jugak laa..aku cakap,,
"masalahnye aku tak nampak fon kau,kalau aku langgar dah terase laa"
india tu pun maki2 lagi herr panas aku..
alhamdulillah ade abg tu benti dekat kiteorang
die tolong settle dengan india tuh
die suruh aku balek rumah..last2 aku pecut je terus
tak pandang belakang dah..hahA..tapi ape pun bengang gila dengan 
india tuh..sabo jelahh~
1st time bende camni jadik kat aku,,adehh
tapi aku bukan laa berani sangat nak perang mulut dengan india tuh
hahahA~~ :) yela india tengok jelah kalau dorang gado camne
berparang bagaii seram akuu..nasib baik tak sampai tahap tu
orang dah mabuk bukan sedar kann..

bersyukur sangat sangat ade yang datang tolong 
kalau tak aku pun xtau la jadi ape..herr 
terima kasih banyakk!!














Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment