kenape jadi macam tu

hey hey korangg! sebenarnya hari ni aku tak de mood pun
nak hapdett belog wuwuw
tak pe lah di sebabkan hati aku macam dah saket sangat
aku dah tak tahu nak story kat sape..uhukks!
okayy dahh aku tak nak poyo-II pulak kat sini 

herm act aku tak gaduh pun dengan dia..
tapi tak tahu lah kenapa dengan dia!!
haishh serabut kepale aku pikir-II
jahat sangat ker aku sampai dia langsung tak nak percayekan
aku..sumpah sedih gila wehh
bayangkan kalau korang ade kat tempat aku..
orang yang memang korang sayang gila cakap
macam nih kat korangg ape perasaan korang??
  
LEBIH PERCAYE ORANG LAIN DARI AWAK!
sumpah memang hancur berkecai hati korang kan kan..
sakit gila hati aku.. walaupun dah lame kenal
tapi kenape die camtu?
jangan lah ungkit cerita lama..

walaupun aku tahu aku yang salah!
aku mintak maaf sangat...

aku perempuan memang cepat sangat terase ape
yang die cakap..hahh lembut hati sangat kan 
itulah perempuan..

seorang perempuan mudah tersentuh dengan kata-kata
seorang lelaki..hati seorang perempuan memang susah
diubati.. :(


Terima Kasih Sebab Sudi Baca

2 comments:

Unknown said...

stay cute kak dede. jgn sedih2 ya, mungkin ada hikmah atas kejadian semua tu.. :)

NurulHuda said...

hemm thnks dear! okay sekarang dah senyum :) hee

Post a Comment