Alamak Ter'eksident Laa..

Assalamualaikum hai hai korang!
whoaa tajuk entry pun dah macam pelik jugak la
boleh pulak ter'eksident kann..haaa
nak tahu ape ceritanya...kisahnye begini petang tadi
yg bertarikh 19/1  ewahh dah macam nak buat karangan je..
kakak aku ajak pergi kedai ade lah barang dia nak beli
padahal kedai alahai dekat jer..over pulak nak 
drive kete ..hikks
*baru dapat lesen la katakan
ermm eksaited gila nak drive mase tu..aku watlek jer duduk sebelah
bawak dua orang anak dia duduk kerusi belakang..

okayy dahh naik simpang rumah aku dia tetibe je gelabah 
amekaw pakai selipar jepun memang tersangkut lah
dekat pedal minyak tu..wuwuw
lagilah kuat tertekan minyak..adehh gelabah aku duduk sebelah 
tak sempat dia nak tekan brek terlanggar pokok tepi jalan
huahua..okayy yg ni serious lawakk! 
berhenti sekejap buang daun-II yang tersangkut lepas tu sambung
perjalanan balik..HAHA~ boleh pulak buat muka 
tak bersalah..
padahal kereta dah kemek-II

aku gerun je naik dengan dia..last-II aku cakap bia aku pulak drive
dia tak kasi pulak,,ohoiii berani betul kau nih..
dah langgar pokok..kereta dah kemek bagaii
boleh buat tak tahu je
nasib baik lah suami dia tak marah..HAHA~
anak dia yang sulung watlek jerr tapi anak dia
yang second bising cakap nak balik rumah..muka cuak jer..hikks!

dah sampai rumah mak aku punya lah bising
membebel jer..haihh sabor jela 
tengok kereta dah jadi ape kemek-II je

so moral of the story jangan lah pakai selipar jepun
bila memandu kereta..hikks! okayy
sekiann... :)



Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment