Demam Rindu

Assalamualaikum w.b.t
walaupun tak berapa sihat sangat tapi tetap kuatkan
semangat nak hapdett belog..ishh udah-II ler tu bawak berehat la
tiba-II pulak malam ni tak sihat
mengejut je terus pening kepala + selsema
alamak peritnya rasa..tapi nak buat macam mana terima jelah
tu semua dugaan je

tak sangka pulak DIA pun demam jugak 
kesian rasanya terpaksa pergi klinik malam ni walaupun tak larat
yang buat lagi kesian dia terpaksa masuk kerja jugak
pheww ape punya company lah kejam sangat
nak buat macam mana dah kerja dengan orang terpaksa ikut jelah

pelik dah macam terase je kalau AKU demam mesti DIA 
pun demam..haishh..mugkin aku rindu dia??
 lagi satu benda
kalau aku tipu,,dia macam dapat rasa je..
susah la kalau nak tipu dia lepas nih..HAHA~
tu ke namenye sehati sejiwa?
tak tak kot mungkin satu kebetulan je kan
kalau betul dia jodoh aku..alhamdulillah aku terima dengan
hati terbuka.. :)

AKU  rindu DIA??



Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment