macam tak percaye

lahaiii jawab salam tu dulu sayang yerr
haa meh sini nak cerita sikit
petang tadi excited gila dapat jumpa dengan ...
ehem ehem paham-II jela
boyfiee lerr sape lagi kan.. seronok sangat
bila dia cakap nak balek jumpa aku wuwu
tapi dalam hati sebenarnya membuak-II lagi rasa marah dekat dia
disebabkan tettttttt!!! okayy dah malas nak ingat
yang dah lepas biarkan saje
sekarang kita teruskan dengan cerita yang baru..

lama jugak la kiteorang tak jumpa..ahaa 
lepas tuh dapat jumpa tadi bukan main seronok lah
mane taknyer aku beria-II sangat nak drive
hikks dia pun kasi jerr..ape lagi huh! rasa macam nak melompat-II
macam orang batak.. * hewhew macam tak pernah drive pulak
tak tak kali ni lain tahu! selalunyer drive kete kecik-II jer
macam kancil tu..kali ni nahh ambik boyfiee aku 
kasi bawak kete besar lahh..harr tak sesuai dengan aku
dah la aku ni kecik jer..macam kanak-II lagi..wuwuwu

tapi tapi kan kalau korang yang dah biase tu mesti kata aku batak
yesss memang pun..HAHA
eleh setakat bawak waja ape laa sangat
sory sebab aku poyo-II sikit kali ni sebab aku memang tak pernah
drive waja so lain sikit dari yang selalu..
alaa besar sikit je pun kan.. laa auto pulak tuh
aku ni bukan reti sangat.. yela harap je ada lesen memandu
tapi tak secekap pemandu lain laa
haiiya...okay tak dinafikan drive kete auto memang senang
tapi aku ni kelam kabut sikit.. tak kesah la sekarang dah
ade improvement kann okayy terima kasih sayangg! 



Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment