1st time..seronokkk!!

assalamualaikum w.b.t
hai hai  agak agak ape yg 1st time nyer tu
nak cerite la nihh 
duduk bace diam diam...
kesian aku kan semalam punye cerite hari ni baru nak post
tu la aku nih semangat jugak nak cerite kat sini..
haihhh xpe laa semangat mesti kene ade kan kan..

ceritenye camni____________
semalam 24 disember 2011 hari yg boleh jugak la dikatekan
gembire macam macam jadi semalam
hemm 1st 
terpakse drive sendiri g keje aduhh agak cuak la mule2 tu
tapi nak buat cane dah xde sape nak ambikk huaaaa~~
terpakse laa drpd jalan kaki,,lebih baik naik kete betul tak??
yela kalau dipkirkan sangat takot tu sampai bile pulak kan
awak tu bukan budak kecik lagi dahh..dah ade 
lesen sendiri kann so ape lagikk...

yg x bes time nak balek keje aku dah la rabun siket mlm mlm ni..
terpakse jugak la memberanikan diri..huhu
dann akhirnya selamat jugak sampai..weeeee!!

2nd story..hahh
yang ni seronok...tak sangke lak gaji masuk awal..huaaa
yela dah ujung taun org sibuk nak b'shopping beli barang sekolahh,,
macam2 laa..aku pun ape lagik seronok aje nak b'shopping bagaii
yeahh aku memang gila shopping..memang pantang!!
pantang ade fulus sikett..haihhh :(
hemm yela bulan ni pun gaji government masuk awal..
tak mustahil jugak kan kita kita masuk awal..hahahA..
hmm kire ni 1st salary aku keje katt tettttttt!! ahaa
nanti aku kasi tau yerr...
xde laa masyuk mane punn tapi kire bersyukur laa drpd
xde pape.. :)

ehem ehem beringat sikit dede oii 
simpan la sikit untuk mase depan.. 
weeeee!!
okayyy aku dah jadik batak semenjak due menjak bermenjak menjak ni
hehehe...
:)

Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment