Eh eh Mane Menghilang?

haa jawab ler dulu salam tuh..atoto rindu gila weh dekat belog aku..
setelah sekian lame tak menghapdett kini aku kembali ecehh ayat poyo poyo
dah macam2 sarang aku tengok ni haa..adui dui dui
ade ke yg t'tye mane aku menghilang eh eh perasaan gila
xde,, nmpak gayenye xpe la syok sendiri..haha

act,,aku xde menghilang kemane pun juz mase tu yg tak mngizinkan
aku nak on9..huhu..makin byk pulak job yg menanti..adehh
yelahh sampai nak spend time dengan boyfiee pun dah xde uuu sedih :(
xpe xpe nak buat cmne sabo jelah yg perlu,buat mase nih..

ahaa masih t'tanye tanye apakah job itu?? hahaha..
perlu ke aku nak bgtau kat sini ehem ehem asenye nanti nanti laa
mungkin lain post aku coret coret siket..haaarr
tengok je..
tapi dah semestinye tak sehebat korang korang kan kan..
tak kesah laa orang nak cakap ape pun yg penting aku hepy
dengan hidup aku sekarang weeee!!

saya dah kembali menyemak kat sini hahahA




Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment