Demam Ombak Rinduu....

hemm jawab laa salam tu dulu..
alalala ombak rindu rase macam nk tgk for the second time ..uuu
adeh kesian gila akuu,orang lain dahh lame tgk aku baru terkedek kedek
nak hapdett pasal ombak rindu alamak kau ni dede ketinggalan betul
hemm xpe la nak buat camne kan dah xde mase..
mase g tgk tu pun dah midnight huaaa
lepas balek je keje terus siap nak tgk ombak rindu punye pasal..
yang kesiannye boyfiee aku laa terpakse jugak la datang jemput aku
hahahA..tapi xpe lagi pun die memang dari kampung so terus jela
nak g ke destinasi..hehe

bile dah sampai je kat tempat yg nak dituju cepat2 kiteorang g beli tiket..
adehh yg x tahan tu dah lame asenye cite tuh da tayang tapi still ramai
orang yg tengokk huhh hebat betul penangan ombak rindu ni kan kan!
adeh termimpi mimpi hero die beb ohh hariss..haha gedik pulak
kalau lahh aku ..... paham paham kan jerr
ehem ehem bersyukur jela ape yg ade eh boyfiee aku pun romantik ape..
memang meleleh air mate orang belakang aku feel betul laa..betul la orang belakang
aku..aku tak nanges pun..sipi sipi jer huahua..
dahh nk meleleh tapi sedut balik air mata hewhew..
 x tahan tgk boyfiee aku pun dah merah2 mate...aikkk 
 tahan ngantok katenye haha betul ka??
 yang x puas hati orang belakang tu nak nanges,nanges jelah jangan lah kau g
tendang kerusi aku..aww tak tenang tau haihh..

tapi ape pun ombak rindu memang terbaik lahh weyy..
sampai teringat ingat balekk dialognye.. harr
''awk! tolong lah nikahi saye,,tolong lah awak!''
ni aku nak ckp kat boyfie aku jer hewhew gedik weeh

''cinta tak kejam,cuma manusia tak
pandai menghargai cinta''
 
hemm soundtracknye yang wat lagi sedih tuhh
aduhh mendayu dayu je hafiz dengan adira tuh nyanyi..
lagunye memang best laa..boleh meleleh air mate oo

Hafiz & Adira - Ombak Rindu

eh eh kat bawah ni ade tiket laaa..haa meh amek sorang satu
haiihh dede jangan jadi batak sangat boleh tak haishhh


see! ahaha gsc 1utama je punn..hukk
ombak rinduu..

tengok tuhh dah 13 hb baru nak pegi tengok uuuu....
sanggup aku tunggu 12 a.m untuk ombak rinduu
padahal esok keje...yessss 
dalam 2.30 a.m baru abess..pukul 4.30 baru sampai rumah
memang terbaikkk...





Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment