Perlu Ke??

perlu ke macam tu....
hermm kenape cepat sangat aku nak sayang seseorang tu..
huhh! pening kepale aku pikir2 pasal ni..
tapi perlu ke aku salahkan diri aku sendiri sebab 
aku sayang die..okayy xpe memang aku anggap die kawan je
aku tau aku dah ade boyfiee so aku xnak la nanti die cakap aku 
curang ke hape xnak la camtu..
xkan laa sebab die pernah luahkan perasaan die kat aku
aku dah sayang kat die herr x mungkin kot..
tak sangke dulu die betul sies nak kenal rapat dengan aku
sampaikan ade satu hari tu die ckp hati die dah x tenang
siap suruh aku buat solat istikharah mlm tu..
nak mintak petunjuk..

aku jadik pelik sangat sangat mase tuh..
''pikir die ni dah kenape tetibe je''
padahal die dah tau aku dah ade boyfiee..aku jadik serbe salah
sangat..last2 die je yg buat solat istikharah..
esoknye pagi2 die dah text aku katenye
''saye nampak awak dalam mimpi saye''
haishhh betul ke die ni..sies terkejut bile die ckp cmtu..

aku cube xnak kecewekan sape2,aku ckp kat die
''awak kalau ade jodoh tu tak kemane''

sejak aku dah keje dah lame sangat tak contct die..
sampai la satu mase tu aku online tgk kat fb die dah ade in relationship wiff
someone yang aku memang x kenal pun sebelum ni..
alhamdulillah akhirnye die dah jumpe someone untuk isi kekosongan kat
hati die tu..tapii perlu ke ade perasaan jeles ni adehh
aku pun x paham kenape perlu wujud perasaan yang macam ni
harap sangat sangat lah dapat buang jauh jauh..aku tak nak kacau hubungan
orang lain ...
ya allah,dede ingat sikit kau tuh dah ade boyfiee
dah 5 tahun lebih korang kenal xkan nak hancurkan hubungan camtu jeh

oo tidak sama sekali aku dah xnak buat bende2 bodoh yang boleh hancurkan
hubungan aku dengan boyfiee aku..tak akan mungkin!..
aku akan cube pertahankan hubungan kami..
insya'Allah..









Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment