Selamat Hari Raya Aidil adha

selamat hari raya aidil adha kepade semue umat islam di seluruh dunia
err' korang hepy ke ari neh..
hmm bg aku biase biase je kott yg lebihnyerr
bosann je
disebabkan sunyi je kat rumah aku raye haji taun nih
mane taknye seme dah balek uma mak mertua dorang laa pulak
yg buad x besnye pagi pagi raye dah hujann
lagikk la buad aku tak de mood...
so sekarang duduk kat rumah jelaa..

kesian pulak aku tengok mak aku 
pagi tadi abg ade call mak pulak tetibe nanges
waaa...aku bukannye boleh law tengok orang nanges
aku pun nak banjir jugekk :(

yelaa mak rase sunyi agaknye
sebab abg aku tuh law raye mesti die balek punye
tetibe pulak taun ni tak balekk
ade hal katenyerr
mak pun ape lagik sedih sangatt
kesian tengok mak dah beriaa-ia laa masak banyak2
dengan laksa mee nyerr,bihun sup,mee sup,nasik impit kuah kacang
last2 abg pulak tak balekk..

ermm tak pe la makk nak buad cane die ade hal penting sangat2 tu..
nanti ade laa orang yg abeskan seme tuh ye..huhu

mood raya haji taun ni bosannn laa dah
tak semeriah dulu dulu  :(




Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment