Cehh Road Blockk...

alamakk aderr road block..
weyy gile 1stime aku kene tahan dengan abg polis tadi..kuikui..
lawak pun ade,,yele aku sensorang je pun mase tuhh bedobar den
tapi ape nak takott macekk ni ado lesen laa..hihi

agak sengal jugek la abg polis tuh dah la tahan aku tongah tongah panas tuh
buleh pulok die nak sembang lame lame dongan aku..
aku punn po'ei laa layann..haha
naseb baik ensem..huaa...
nuhh tetibe lak an aku loghat n9 ni..yolahh 
kato monang bola ari tuh..
* sewel kejapp xde kene mengene punn kann

''wehhh wehh sini sini kamu benti kejap meh sini lesen''
*gile aku je tambah mane der abg polis tuh ckp cm2
aku pung ape lagikk bagi je sambil senyum2 kambingg
err'' eh sori la bukan aku nak ngorat abg polis tuh yerr saje je
senyum kan sedekahh..

bikin panas jugek la abg polis tuh saje jeh buad aku tunggu lame
dekat  tengah panas tu.. ps2 die ckp 
err' ni nak kene saman ni dikk
''wah wahh apehal lak tetibe nak saman aku ni''
taw la aku ni kecik cam bebudak skola
hampehh betoii..
x gune ehh nak begurau pulak die time panas terik tu..

las las die senyum suhh aku jalan..hurrr 
biase la tuh polis carik makan kott nak main tahan tahan orang ni..
 
so moral of the story jangan lah korang suke
nak merempit..tapi kadang kadang xpe kot
kwangjakk..
                                ehh ade kaitan ke tuhh..alaa xpe layan jela korang ni punn..
Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment