Happy Birthday!!

Assalamualaikum w.b.t
setelah lame menghilangkan diri..sekarang aku kembali yeayy!!
agak lame jugak aku tak semak kat sini alamak rindu pulak...
nak kata sibuk tu tak de la sangat..
tapi aku je yang x semangat nak menaip kat sini..
okayy sebenarnya nak bagitau 25/2 lepas birthday aku lah wewe
walaupun aku rasa cam dah lambat tapi xpe nak jugak bgtau
HAHA~ :P

hepy?? hah tak de lah sangat tapi okay lah kot
sebab aku tak kene macam last year urhh sangat teruk lah!
kene tepung+ air jeruk waaa sangat lah busuk..
tak pe semua tu kenangan aje..
okay  tahun ni aku terselamat dari semua tuh..

terima kasihh sangat dekat DIA sebab dah jadi orang pertama wish
birthday aku..hiwhiw sangatlah terharu..
then nak tahu ade ape yang best????
whoaa ade surprise sikit lahh kakak aku belikan 
chocolate cheese berries cake
yeyeye terima kasih sayang kamu lah!


chocolate cheese berries!! yummy

ehem ehem then mase tarikh tu member-II kelas aku dah planning nak pergi
cameron highland tapi malangnye aku tak dapat pergi pulak
sebab ade hal yang lebih penting..
takpe lah ape pun terima kasih sangat sebab bagi 
strawberry kat aku nih haa..  :P korang memang terbaik lah!

okayy terima kasih jugak pade yang dah wish my birthday
muahh muahhh sayang korang lah <3


Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment