Jangan Kacau Boleh Takk!



huks! kenape ye die muncul lagi dalam hidup aku,,eyy sies bengang laa
kenape kenape kenape??
dah kutuk aku bagaii,,sakett gila hati ni sebab mulut kau
punce semuanya hampir rosak..kau buruk2 kan aku kat boyfie aku..then
kau kata kat die aku yang suke buruk2 kan die sumpah s*** laa
memang aku x boleh lupe weyy..dulu aku anggap kau mcm abg aku...
tapii kau buat aku cmne??
aku dah cube nak lupe cerite lame 2 memang susah sangatt..kau ckp kat
boyfiee aku pulak suke dekat kau tehegeh2 dekat kau..ehh ape cerite 2
kau suke kan tambah cerite..then kau kate kau benci aku
oke oke xpe aku terime tapi aku lagy doube triple benci kau...
walaupun aku benci kau tapiii aku maafkan kau sebab aku rase cerite 2 dah
basi..aku pun dah xde kat shah alam 2..aku pikir aku xkan jumpe kau dahh

err'' tapiii kau boleh pulak buat muke seposen tetibe nak add fb,,
ps2 x segan silu pun kau text aku kann..dulu kau ckp cane dekat boyfie aku..
aku ingat semue tuhh..oke oke stopp' aku pun bukan suke sangat nak emo 
ni,,lagi pun aku ni perempuan kann x elok la nak maki2 ni..ehh x gemor lerr teman..
oke dahhh xnak panjang2 kan cerite aku stop sampai sini jela
kang melalut kemane pulak dah.. :(




p/s : hurhhhh x sukenyerr..aku rase korang mesti menyampah bile bace post ni.. :(

Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment