Ehh same kerr takk??

                                            assalamualaikum w.b.t
               alahai rendu lah pulak dekat sowg ni..oke2 sies rendu sangat weh
               nak jumpe budak nehh tapi die jauh laa.. bile pulak aku nak fly g
               sarawak tuhh haihhh..kawan2 aku kate muke kiteowg same err''
               ade kerr,xpe2 kejap lagi aku tunjuk ehh...dulu aku paling rapat laa
               dengan die ni time kat shah alam tu sumpah happening gilaa...
               dahh macam couple syhhhhhh tapi tak tak,,scndl je kot..muahaha
               hepppp...ta baek taw xmo2..herrrr.. rendu sangat nak lepak same2
               makan same2,gelak same2,jalan same2..eee semue laa... hope awk
                           x lupe la kenangan kite dulu miss that moment!



jeng jeng jeng..
same kerr takk..
ehh macam tak je...

                waaa teserlah ketembaman pp dengan kesepetan mate akuhh kat dalam pix
                atas ni...kuikui senang hati kott...tapiiii kekedingan tetap ade muahahaha..



giant hypemarket shah alam sek 13


               haihhhh dah macam ape aku nengokk.. teman tapii mesra...hikhik...sempat lagi
               kiteorang posing depan pintu masuk tuhh...




               
Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment