yesss! akhirnye....

                                                assalamualaikum w.b.t
                  hee amende yang yesss over sangat tu haaa...meh ini nak kongsi sikit
                  cerite yang x berape nak bes kot bagi korang..haha..x kesah la kan
                  kalau xnak bace pun xpe kesah pulak aku ken...haha...
                  hari ni 24/11/11 aku pegi tes lesen wahh seronok naseb baek la 1stime
                  pegi terus lulus test 2 ahaha..ape lagi aku gumbira kemaen laa..
                  ade pulak kawan aku dah sampai 4,5,6 kali tapi x jugak lulus..muke sedih
                  je aku tengok tadi..mase nak masuk alamak aii macam nak tecabot jantung
                  aku..tapi lepas tu da oke laa...alhamdulillah...



yeayyy!

Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment