Love pinkk!

                                                  assalamualaikum w.b.t
                         alamak belog ni suda diubahsuai menjadi wane yang agak
                         memikat hati kuhh waaa...ehee *senyum sorang2 pulak dah
                                 yeloo sebelum ni wane purple sekarang dah betuka jadik
                         wane pink pulak daa..yesss dah jemu dengan yang lame so
                         Bertukarrrr!! choii dah macam ultramen dah aku tengok...
                         tengok lah belog aku ni kalau boleh semuanya nak tuka jadik
                         wane pink agak2 saket tak mata korang??? herrr....
                         tapii aku rase dah oke la kot sebab aku pun macam dah x
                                           rajin nak touch up....hehex
                         sebenonye aku dah pening macam mana nak cantikkan belog
                         aku yang dah memang buruk plusplus serabot alamm..harrr
                       




*woahhhbudakgilerpink
                       
Terima Kasih Sebab Sudi Baca

No comments:

Post a Comment